حرفهای جالب کفاشیان از همه جا در مصاحبه ای متفاوت:هشت پاي معروف فقط پيش‌بيني جام جهانی را مي‌كند و ن
نوشته شده توسط : محمد

image حرفهای جالب کفاشیان از همه جا در مصاحبه ای متفاوت:هشت پاي معروف فقط پيش‌بيني جام جهانی را مي‌كند و نمی تواند برای ما کاری کند

 

علي كفاشيان در مورد ارزيابي‌اش از اردوي تيم ملي در اتريش و كمك آن به روند آماده‌سازي تيم ملي ايران براي حضور پرقدرت در جام ملت‌هاي آسيا اظهار داشت: كار شروع شده و بايد ببينيم پس از مسابقات دوستانه‌اي كه به منظور هماهنگي ملي‌پوشان در اتريش برگزار مي‌‌شود، چه شرايطي پيش خواهد آمد.

وي ادامه داد: با آغاز اين اردو اميدوارم ساير مراحل آماده‌سازي تيم ملي نيز طبق برنامه انجام شود و بتوانيم ارزيابي خوبي از شرايط كلي به دست آوريم.

كفاشيان در مورد زمان اردو كه با مخالفت مسئولان تيم‌هاي ليگ برتري مواجه شد، گفت: اين زمان طبق تصميم كميته فني و پيشنهاد سرمربي تيم ملي انتخاب شد.

رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سؤال كه نظرش در اين مورد چيست، گفت: نظر من مهم نيست و زمان اردوي اتريش با توجه به برنامه‌هاي ليگ و زمان‌بندي پايان و آغاز فصل گذشته و جديد انتخاب و با تأييد كميته فني عملي شد.

كفاشيان در مورد تعامل فدراسيون و باشگاه‌ها تاكيد كرد: حاضريم تعامل با باشگاه‌ها را بيشتر كنيم و نظرات آنها را در مورد برنامه‌هاي تيم ملي جويا شويم. ليگ برتري‌ها نيز بايد در جلسات شركت كنند و نظرات‌شان را بدهند تا آن را اعمال كنيم.

وي در مورد منشوري‌هاي ليگ برتر گفت: تنها هيأت رسيدگي به اخلاق حرفه‌اي، ستاد منشوري‌‌ها است و فقط اين ستاد مي‌تواند در مورد مسايل اخلاق حرفه‌اي در حوزه فوتبال اظهار نظر كرده و بحث منشوري هاي فوتبال را حل و فصل كند.

رئيس فدراسيون فوتبال يادآور شد: مهدي تاج، به عنوان رئيس اين ستاد، مجتبي شريفي و عزيز محمدي، هيأت رئيسه و عليپور به عنوان دبير اين ستاد مشغول فعاليت هستند و بهروان، رئيس ليگ دسته اول و مسئولان فوتسال، فوتبال ساحلي،‌ بانوان و كميته داوران متناسب با موضوع وارد اين ستاد مي‌شوند و موارد مربوط به منشوري‌ها در اين كميته بررسي و اعلام مي‌شود.

وي درباره اينكه برخي تيم‌ها هنوز با مربيان مدنظرشان قرارداد امضا نكرده‌اند، عنوان كرد: مشكلي نيست و اگر تيم‌ها درباره امضاي قرارداد با مربيان مدنظرشان مشكوك هستند، پس از استعلام مي‌توانند اين كار را انجام دهند. تكليف همه روشن است و اگر مداركي هم باشد در ستاد منشورها‌ بررسي مي‌شود.

كفاشيان در پاسخ به اين سؤال كه در حال حاضر چند مربي منشوري داريم، تأكيد كرد: در جريان نيستم و مي‌توانيد اين سؤال را از تاج، رئيس ستاد منشوري‌ها سؤال كنيد اما در حال حاضر كسي محروم نيست.

وي افزود: اين ستاد تا امروز چندبار تشكيل شده است و باز هم تشكيل مي‌شود، البته مشكلي در مورد زمان آن نداريم، چراكه بررسي‌هاي كلي انجام شده و نتايج بررسي‌ها اعلام مي‌شود.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينكه بانك صادرات چه زمان قطعاً اسپانسر تيم‌ملي خواهد شد، گفت:‌ اسپانسر تيم ملي هنوز مشخص نيست و در هفته آينده اين موضوع نهايي خواهد شد. در حال بررسي هستيم، ‌البته تفاهم كلي صورت گرفته و اگر مشكلي پيش نيايد هفته آينده قطعي مي‌شود.


وي با اشاره به اينكه بحث مالي در اين زمينه وجود ندارد ادامه داد: بايد تفاهم كنيم و هر موقع كه اين قرارداد امضا شد مي‌توان اين بحث اسپانسر را قطعي دانست.

كفاشيان در مورد هشت پاي معروفي كه بازي‌هاي جام جهاني را به درستي پيش‌بيني كرد و در واكنش به اينكه اگر از اين هشت‌پا بخواهيم نتايج ايران در جام ملت‌هاي آسيا 2011 را پيش‌بيني كند چه اتفاقي رخ مي‌دهد؛ تأكيد كرد: اين هشت پا فقط پيش‌بيني جام جهانی را مي‌كند و فكر نمي‌كنم بتواند براي قهرماني ما در آسيا كاري كند. ما بايد روي پاي خود بايستيم و با كار و تلاش قهرماني را به دست بياوريم. ما براي گرفتن جام قهرماني در جام ملت‌ها بايد با همه توان به مصاف حريفان برويم و ما برنامه ريزي هاي لازم را در اين زمينه انجام داده‌ايم





:: موضوعات مرتبط: اخبار فوتبال تیم ملی , ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 21 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: